- 31.05.2018
- Asko Group
- Posted by Asko Group
- 2 Comments


Din fericire, statistica poate fi schimbată pornind chiar de la tine. Iată cum:
[...]
- 03.05.2018
- Asko Group
- Posted by Asko Group
- 1 Comment
– Bună ziua, sunt Alex de la Asko. V-a ajuns Honda în țară!
- 28.02.2018
- Modele Honda
- Posted by Asko Group
- 5 Comments
Pâna la începutul deceniului VIII al secolului trecut, compania Honda era recunoscută la nivel mondial cu precădere pentru vehiculele motorizate pe două roți pe care le producea și pentru prezența îndrăzneață în sporturile cu motor ale acestei categorii. Ambiția fondatorului companiei, aceea de a transforma Honda într-un producător de automobile de renume mondial, întârzia în a se materializa încă.
- 01.02.2018
- Asko Group
- Posted by Asko Group
- No comments yet


- 20.12.2017
- Știri Honda
- Posted by Asko Group
- 3 Comments
- un plus de sportivitate la exterior și o dinamică îmbunătățită;
- motor aspirat pe benzină de 130 c.p. disponibil în premieră pentru Jazz;
- păstrează aceeași versatilitate de neegalat și cel mai amplu spațiu pentru pasageri din clasa lui.
Îndrăgit datorită personalității puternice și a fiabilității sale imbatabile, noul Honda Jazz a fost prezentat în această toamnă la Salonul Auto de la Frankfurt. În plus față de restilizarea exterioară și interioară, noul Jazz va avea sub capotă, pentru prima dată în Europa, motorul aspirat pe benzină de 1.5 litri i-VTEC și 130 c.p.
- 05.12.2017
- Asko Group
- Posted by Asko Group
- 9 Comments


- 10.11.2017
- Asko Group
- Posted by Asko Group
- No comments yet


- 26.09.2017
- Istorie Honda
- Posted by Asko Group
- No comments yet
- 29.06.2017
- Realizări Honda
- Posted by Asko Group
- No comments yet
Lăsată moștenire chiar de fondatorii Honda, Soichiro Honda și Takeo Fujisawa, filosofia Honda este compusă din principiile fundamentale (Respectul pentru Individ și Cele Trei Bucurii), principiile companiei și politicile de management. Această filosofie sintetizează valorile pe care le împărtășesc toate companiile din grupul Honda și toți asociații acestora, reprezentând baza tuturor activităților desfășurate.
Mergând dincolo de cuvinte, Honda își încorporează filosofia în programe educaționale, aducând-o la viață și transformând-o în acțiune de la activitățile de zi cu zi până la luarea deciziilor manageriale.
Odată cu vremurile însă, așteptările societății față de Honda continuă să evolueze, transformând-o într-o companie responsabilă la nivel mondial. Prin implicarea în rezolvarea diferitelor probleme semnalate de grupurile de interes, Honda vrea să ajute și să câștige încrederea societății în care activează.
Cele trei bucurii Bucuria de a cumpăra Bucuria de a vinde
Bucuria de a crea
Bucuria de a cumpăra se atinge prin furnizarea [...]