Culorile Honda, diversitate inspirată de emoții

Albastrul schimbător al mării, mirosul de verde crud al pădurii sau galbenul strident al soarelui: culori, senzații sau amintiri pe care toți le păstrăm în subconștientul nostru și le aducem, intenționat sau nu, în viața noastră de zi cu zi.

Nimic nu poate fi mai variat, mai profund și mai intens decât simțămintele umane, iar Honda știe asta. Inspirați de intensitatea emoțiilor, inginerii de la Honda au dat naștere unei palete largi de culori, fiecare având povestea și semnificația ei.

Recent, în toamna anului 2012, a fost lansat modelul Honda N-One într-o varietate cromatică ce a generat un val de atenție și simpatie: 11 culori și cinci versiuni de culoare în două tonuri. Totuși fanii adevărați își amintesc că acestă pasiune pentru diversitatea culorilor începea pentru Honda Motors încă din 1966, anul lansării modelului N360.

Culorile Honda

Culorile Honda N-One

La momentul lansării, N360 a redefinit lumea autoturismelor prin caracteristicile sale: deși se încadra în categoria mașinilor Kei (mini-mașini), punea la dispoziția șoferilor performanțe demne de o mașină sport. Mai mult, modelul N360 a fost vândut la un preț mai mic decât mini-mașinile produse de competitorii direcți, lucru care a dus la o propulsare a modelului în topul preferințelor.

Culorile Honda

N360 alături de fratele său mai tânăr, N-One

În anii ’60 nu existau foarte multe mașini disponibile în nuanțe puternice, precum roșu, iar stilul și culorile alese de către inginerii Honda pentru modelul N360 au stârnit admirația nu numai în rândul bărbaților, ci și al femeilor, care nu se aratăseră prea interesate de autovehicule până la acel moment.

Lansarea micuțului N360 a fost însoțită de câteva campanii de marketing, constând într-o serie de reclame intitulate “Colorful Honda”, ce prezentau pe paginile unor reviste foarte viu colorate toată gama de culori disponibilă.

Culorile Honda

Campanie de marketing axată pe diversitatea culorilor Honda

Sfârșitul anilor ’60 este o perioada considerată startul creșterii preferințelor pentru mașini personale în Japonia, iar modelul N360 a reprezentat un adevărat succes, incorporând tot ce era distractiv la o mini-mașină, inclusiv culorile intense și pasionale.

Sursă: http://world.honda.com/design/colors/

Back to top