Când primii pași în industria auto sunt presărați cu trandafiri

Mai rar ai să vezi un birou încadrat între două mașini cu ditamai buchetul de flori pe el. Este imaginea care te întâmpină în showroom-ul Asko zilele astea. Trandafirii de pe birou nu miros, dar sunt tare frumoși. Și sunt ai unui bărbat. I-a primit Bogdan de la o clientă care și-a cumpărat o Honda. Când a venit să-și ia copilul, a lăsat florile în maternitatea Asko. 🙂 Livrăm câțiva bebeluși în fiecare lună, dar până de curând, nu erau obișnuiți să-i moșească Bogdan Martinescu.

Pe Bogdan îl găsești la showroom-ul din Chiajna. Este cel mai nou coleg al nostru din echipa de vânzări. S-a acomodat repede și îi cam place: în doar două luni la Asko, a vândut peste 20 de automobile Honda. Când l-am întrebat Câte?, n-a știut să-mi spună. A trebuit să deschidă un tabel și le-a numărat, unul câte unul. Și el a fost surprins! Nu știa exact, pentru că nu și-a propus un target anume, ci doar să-și facă treaba cât poate de bine. Se pare că până acum i-a ieșit.  Când mergi la serviciu cu drag și faci ceea ce-ți place, rezultatele vin de la sine.

De ce Asko?

Bogdan spune că în procesul de integrare, cel mai important a fost colectivul. Și apreciază că a găsit aici oameni de la care a avut ce să învețe, pentru că a luat-o de la zero. Nu mai lucrase în domeniul auto, iar cea mai mare provocare pentru el a fost să-și construiască background-ul despre toate modelele și să actualizeze informațiile reținute în fiecare zi. I-a plăcut să vadă la colegii lui calități precum răbdare și calmitate, dar și spirit de echipă și plăcerea de a-și face prieteni tot timpul. S-a regăsit.

De ce Honda?

Toți clienții sunt fericiți cu Honda. Așa mi-a zis când l-am întrebat despre oamenii care ajung în showroom ca să-și cumpere un automobil. Alții au venit pentru o revizie și cât așteptau ca automobilul să fie gata, s-au îndrăgostit de alt model expus, o versiune îmbunătățită. Au plecat cu mașina verificată și cu un avans achitat pentru una nouă.

În plus, Bogdan mi-a atras atenția că Honda își menține prețul la revânzare. Este argumentul care te face să vrei s-o parchezi la tine în garaj. Și… cine nu cunoaște fiabilitatea o să o descopere în timp. Asta e marea surpriză pe care ți-o aduce un automobil marca Honda! Și reprezintă rezultatul unei alegeri înțelepte pe care o să vrei s-o repeți și în alte situații de viață.

Ce este cel mai important pentru el? Oamenilor trebuie să le recomanzi o mașină care să li se potrivească. Probabil că e și motivul pentru care mulți clienți i-au devenit prieteni. Ca să știi ce-i poți servi omului, trebuie să-l cunoști înainte. Deci s-a mărit agenda telefonică, numărul de mesaje primite și trimise, dar și prietenii de pe Facebook. Îi dai și tu add? 🙂

 

2 Comments

  • Doina| 10.08.2018 at 00:59 Reply

    Am fost colegi, îl cunosc pe Bogdan. O persoana sociabilă, pune suflet în ceea ce face, un profesionist. Echipa Asko a câștigat un coleg valoros. Succes

  • Mihaela Chirac| 10.08.2018 at 11:00 Reply

    Bună, Doina! Ne bucurăm că Bogdan face parte din echipa noastră.

    Mulțumim de feedback, o zi frumoasă! 🙂

Leave comments

Your email address will not be published.



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top