Ca la 20 de ani… petrecuți într-o firmă

Un studiu recent arată că angajații români petrec, în medie, 4 ani într-un loc de muncă. Ei bine, noi ne mândrim cu oameni care lucrează aici de 20 de ani. Da, douăzeci. Este vorba despre Alex Stan, director atelier mecanică. Dinozaurul firmei, cum se recomandă chiar el, râzând. E imposibil să nu-l zărești dacă ajungi în service-ul nostru din Chiajna. Are biroul la parter, lângă geamul uriaș care desparte service-ul propriu-zis de recepție. Biroul e plin de dosare, facturi și acte care-i așteaptă atenția.

Lucrează la noi din 1999 și când îl întreb ce l-a făcut să rămână aici două decenii, se blochează, zâmbește larg și spune:

Țin foarte mult la firma asta, am pus prea mult suflet ca să-mi bat joc. Am văzut aici un teren foarte fertil, cu oameni deschiși și corecți, care-și respectă cuvântul. Nu am fost un mercenar de job-uri, sunt mai conservator. Iar aici stau mai mult decât acasă, suntem ca o familie. Am curajul să pariez că dacă le spun băieților din service că trebuie să rămânem toți aici până mâine, că avem ceva de rezolvat, peste noapte toți vor fi alături.

Am purtat discuția asta într-o după-amiază de marți. O oră, cât am stat de vorbă cu Alex, i-au sunat cele trei telefoane de vreo 13 ori. Da, da, treisprezece, cele mai multe reprezentând o provocare nouă. Ușa s-a deschis și ea de mai multe ori, unii au venit și i-au adus hârtii la semnat, alții aveau de pus întrebări punctuale. Era un ritm accelerat, ca într-un puzzle unde fiecare venea și punea o piesă. În tot haosul ăsta, nu s-a grăbit deloc. Mi-a răspuns calm la toate întrebările…

Cred că cel mai tare mă consum când știu că am făcut tot ce ținea de mine ca să rezolv ceva și lucrurile nu s-au legat cum speram. Sunt tipicar, iar pentru mine customer care-ul e tare important, cred că ne-a adus mulți prieteni aproape de-a lungul anilor. Care au și rămas cu noi…

Cel mai frumos lucru aici?

Legătura dintre noi ca oameni, ca echipă, m-a făcut să trec peste multe lucruri. Ne-am găsit, ne-am adunat firi compatibile. Mare lucru!

Într-un business e nevoie să pui și suflet. O afacere de succes înseamnă mai mult decât target împlinit, înseamnă clienți mulțumiți și siguri că și-au lăsat mașinile pe mâini bune, înseamnă încredere, transparență, respect și… atenție. Pe care Alex o oferă din plin fiecărei situații de care trebuie să se ocupe zilnic. De la el nu pleacă niciun client nemulțumit, mi-a spus Răzvan, directorul de service, despre Alexandru.

Încrederea se câștigă în timp, iar sfaturile din service sunt importante pentru șoferii care-și aduc automobilele la noi: Am clienți care nu fac nimic la mașină fără consimțământul meu… Pe termen lung, contează prima impresie, a doua, a treia și tot așa. După câteva vizite aici, oamenii se simt ca acasă. Pentru mine, asta înseamnă mult, nu sunt omul volumelor. Vreau, mai degrabă, ca oamenii să plece zâmbind.

Dacă ești în căutarea unui service din care să pleci zâmbind, te așteptăm la noi! Alex te întâmpină cu deschidere, înțelegere și soluții. Dacă ești deja client de-al nostru, te mai așteptăm cu drag la prevenție sau tratament. 🙂

 

1 Comment

  • Emilian Panait| 18.03.2021 at 15:24 Reply

    100% adevarat, despre domnul Alexandru!
    Cu stima,
    Emilian Panait

Leave comments

Your email address will not be published.



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top