Un sedan de referință al zilelor noastre. Honda Civic Sedan.
- 28.02.2018
- Modele Honda
- Posted by Asko Group
- 5 Comments
Pâna la începutul deceniului VIII al secolului trecut, compania Honda era recunoscută la nivel mondial cu precădere pentru vehiculele motorizate pe două roți pe care le producea și pentru prezența îndrăzneață în sporturile cu motor ale acestei categorii. Ambiția fondatorului companiei, aceea de a transforma Honda într-un producător de automobile de renume mondial, întârzia în a se materializa încă.
Lucrurile s-au schimbat însă în vara anului 1972, odată cu lansarea primei generații Honda Civic.
Model aparținând clasei compacte, cu reale veleități sportive, Honda Civic și-a atins scopul pentru care a fost proiectat, acela de a introduce Honda pe lista producătorilor mondiali de elită. În cele peste patru decenii de la lansarea sa, Civic a fost produs în aproape toate variantele de caroserie, fiind fabricat astăzi pe toate continentele lumii și câștigându-și detașat primul loc în vânzările din portofoliul de modele al constructorului japonez.
Deși a fost gândit și poziționat ca automobil de oraș, numele „Civic“ însemnând „orășenesc“ în limba engleză, dimensiunile sale exterioare au crescut constant de-a lungul timpului. Astfel, generația a X-a, cea a zilelor noastre, este cea mai generoasă din punct de vedere al dimensiunilor, atât exterioare cât și interioare.
O alternativă la sportivul Civic 5D al actualei generații, pentru cei ce sunt în căutarea unui aspect mai elegant și mai puțin agresiv, este noul Civic Sedan, model cu o alură business și cu un spațiu mai generos pentru bagaje.
Având dimensiuni exterioare impozante pentru segmentul din care face parte, cu scopul de a asigura dinamism, siguranță și spațiu interior, Honda Civic Sedan reprezintă astăzi o variantă foarte potrivită pentru cei aflați în căutarea unui model cu o puternică personalitate dinamică, dar în același timp foarte practic, fiabil și funcțional. Dimensiunile compacte îi oferă agilitate în orașele din ce în ce mai aglomerate ale zilelor noastre, dar și un comportament excelent la drum lung datorită ampatamentului și ecartamentului crescute față de modelele anterioare. Poziţia joasă la volan, ergonomică şi sportivă, combinată cu noul sistem de direcţie cu pinion dublu, oferă o reactivitate şi un control excelente.
Noile caracteristici dinamice apropie noul Civic Sedan de alura automobilelor din clase superioare, sistemul de suspensie fiind integral reproiectat prin includerea sistemului independent Multi-Link pe puntea spate în combinație cu un sistem de suspensie MacPherson pe puntea față.
Evoluția firească a modelului a adus cu sine și o nouă motorizare, mai puternică și mai eficientă, în acord cu alura sa. Noul motor pe benzină 1.5 VTEC TURBO beneficiază de sistemul de sincronizare variabilă a valvelor și este înzestrat cu tehnologia inovativă Earth Dreams, pentru optimizarea performanțelor și a eficienței. Dezvoltă o cantitate impresionantă de putere pentru capacitatea sa cilindrică, o specialitate a casei la Honda, producând 182 c.p. și un cuplu de 240 Nm. Ingenioasei și precisei transmisii manuale cu 6 rapoarte i se adaugă și posibilitatea alegerii noii transmisii automate cu variație continuă (CVT), foarte potrivită pentru cei care apreciază confortul unui sedan business.
Nu a fost trecută cu vederea nici nevoia de conectivitate caracteristică societății din prezent, Honda Civic Sedan integrând noul sistem multimedia Honda CONNECT cu ecran touchscreen de 7 inch. De asemenea, noul set de caracteristici pentru siguranță Honda SENSING contribuie la generarea unui nivel de confort și de linște mentală a șoferului și a pasagerilor pe tot parcursul călătoriei.
5 Comments
Buna ziua, Un sedan de 1l si echipare Comfort nu o sa fie ?
Salut, Adrian. Momentan, nu avem informații în acest sens. Probabil că Sedan va rămâne doar cu motorul de 1.5.
este cel mai scump sedan din clasa sa
Salut, Gabi. Calitatea japoneză nu lasă loc de compromis. Te invităm să îl testezi și să îi descoperi toate dotările și sistemele de siguranță 🙂
Buna ziua,
Credeti ca vom vedea un sedan, 1.5, CVT care sa detina functia “stop-start” ?
Multumesc